28.8.14

SILLAGE

Sillage: The trail left in water, the impresión made in space after someone has been and gone.


It's been a month since the last time I posted something. Summer is not the best season to be productive (a difficult  thing to be if you don't stop in the same place for more than a week) so that's why I have not posted anything in the last few weeks. I've had one of the best summers anyone could ask for and it's coming to an end. After visiting Marrakech, Malaga, Tarifa, Zahara de los Atunes, Marbella, Oropesa, Sardinia, Marbella (again), Caceres, and Denia, it's time to come back to London (well, in 15 days). Meanwhile I'll be enjoying these days in my beloved city: Madrid. I could not be happier and full of joy right now. We need to stop and think about how lucky we are, so I stopped, thought and now I shout: this summer has been amazing, I am very lucky and so thankful about everything that has happened to me in the past three months. I hope your summer has been as good as mine. 

Y después de un mes vuelvo a aparecer por aquí. En verano es imposible hacer nada productivo (no si andas de aquí para allá) por lo que no he podido publicar nada. He tenido uno de los mejores veranos de mi vida, esta a punto de acabar, y no quiero (¿quien querría?). Después de visitar Marrakech, Málaga, Tarifa, Zahara de los Atunes, Marbella, Oropesa, Cerdeña, Marbella (si, otra vez), Cáceres y Denia, toca volverse en 15 días a Londres, mientras tanto intentare disfrutar al máximo de mi ciudad: Madrid. No puedo estar mas llena de felicidad en estos momentos y es que pocas veces paramos a pensar lo afortunados que somos, y yo me paro y si hace falta lo grito: este verano ha sido increíble y he sido muy afortunada. Espero que vuestro verano haya sido no tan productivo pero si tan feliz como el mio. 












Camisa/Shirt: Primark
Pantalones/Shorts: Zara
Slip-ons: Topshop
Bolso/Bag: Bimba & Lola
Gafas/Sunglasses: Flyhigh

4 comments:

  1. menudo verano más chuli de viajes de has pasado, di que si, mientras se pueda hay que vivir al máximo jajaja
    me encantan las fotos, tienen mucha calidad
    y Madrid, una pasada!! me encanta


    un saludo

    http://elpercherodemarina.blogspot.com.es

    ReplyDelete
  2. Cute outfit and really cool photos! I love the perspective, it makes them so interesting!

    xxKelly
    http://www.beautyandthebeachblog.com

    ReplyDelete